onsdag 17 oktober 2012

Kund-kväll

Igår fick jag möjlighet att vara med på en "tjej-kväll" hos Inspiratören i Halmstad, en superfin färg-och tapetbutik. Det var mycket stor uppslutning och jag berättade om min resa in i tapeternas underbara värld och fick chans att visa mina kollektioner, både barntapeterna och den nya tapetkollektionen INSPIRED by Lindholm. Responsen var fantastisk och det känns väldigt skönt. Det är en stor satsning att ta fram en ny kollektion och att trycka upp väääldigt många tapetrullar. Roligt och givande att få träffa så många slutkunder, för det är ju de som köper mina tapeter. Jag träffar nästan bara mina distributörer och ibland försöker jag hoppa in i en butik som jag ändå har vägarna förbi och säga hej.

Försäljningen har börjat ta bra fart nu och det är så spännande att se vilka tapeter som säljer bra och vilka som kommer att hamna på 10-i-topp listan! En god kandidat, än så länge, är svanen...


Tapet med svanar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar