måndag 14 januari 2013

Heimtex

Förra veckan var intesiv, men fantastiskt rolig! Heimtex, den kanske bästa mässan för tapeter och hemtextil i Frankfurt gick av stapeln. Jag åkte dit på tisdagen för att ställa ut Onsdag till Lördag. Min tapettillvekare i Danmark har en monter och lät mig vara med där och visa mina kollektioner.
 Det är verkligen kul att träffa distributörer från alla världens hörn och se att det finns ett stort intresse för mina tapeter ute i världen :) Jag har fått många kontakter som nu skall följas upp, så det blir hektiskt ett tag framöver.

Inga bilder från mässan, tyvärr. Strikt fotoförbud.

Last week was intesiv, but great fun! Heimtex, perhaps the best exhibition of wallpaper and textiles in Frankfurt was held. I went there on Tuesday to join the exhibition on Wednesday to Saturday. My wallpaper manufacturer in Denmark had a stand and let me be there and show my collections. 
It's really nice to meet distributors from around the world and see that there is great interest in my wallpaper out there :) I have got many contacts that will now be followed up, so it will be hectic for a while.

No pictures from the fair, I´m afraid! Strictly forbidden to take photoes.

Tapet i ljus färger med svanar - Wallpaper in light colors with swans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar